loading...
میهن نویس
علی دانشگر بازدید : 47 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

سه روز پیش تیزر تریلر بازی Batman: Arkham Origins منتشر شد و به دنبال آن سرو صدای زیادی به پا شد . همانطور که در تیزر مذکور مشاهده کردید , امروز قرار بر این بود که تریلر کامل منتشر شود .

امروز تریلر کامل از بازی Batman: Arkham Origins منتشر شد . در ادامه میتوانید به دانلود و مشاهده این تریلر بپردازید .

 

علی دانشگر بازدید : 34 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

http://gamesiders.com/wp-content/uploads/2013/06/Need-for-Speed_Rivals.jpg

در طول کنفرانس EA , تریلری از بازی Need For Speed : Rivals منتشر شد . این بازی که به دست “ Criterion ” ساخته میشود , از موتور گرافیکی جدید و قابلیتی به نام ”All Drive” بهره میبرد که به وسیله آن میتوان دنیایی از مسابقه در بخش تک نفره و چند نفره به وجود آورد .

 

در ادامه میتوانید تریلر منتشر شده از این عنوان را دانلود کنید .

 

 

علی دانشگر بازدید : 39 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

"گیاهان در مقابل زامبی: جنگ های باغ"


تریلری از گیم پلی بازی Plants vs. Zombies : Garden Warfare را در ادامه می توانید مشاهده کنید. به نظر تغییرات بسیار زیادی در بازی صورت گرفته است که باید منتظر ماند و دید که آیا این تغییرات روند بازی را بهتر می کند یا بدتر. دیدن این تریلر را از دست ندهید.



علی دانشگر بازدید : 52 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

pes2014

بالاخره بعد از مدت ها اولین تریلر بازی PES 2014 منتشر شد که البته به صورت تیزر تریلر می باشد و شامل انیمیشن هایی برای معرفی بازی می باشد تا بیش از این طرفداران خود را منتظر نگذارد . سری بازی های Pro Evolution Soccer یک بازی حرفه ای شبیه ساز فوتبال می باشد که در سال های اخیر توانسته طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا کسب کند و بتواند به رقیبی شانه به شانه و پر قدرت برای دیگر بازی محبوب مشابه یعنی سری بازی های فیفا تبدیل شود . اصولا در اکثر PES در طراحی بازیکنان بهتر از رقیب خود عمل کرده و چهره نهایی بازیکنان به چهره اصلی آن ها شبیه است و دیگر ویژگی PES ، گیم پلی واقع گرایانه و بسیار طبیعی آن است که توانسته طرفداران زیادی به خصوص در ایران به خود جذب کند . بازی PES 2014 شامل همه بازیکنان شاغل در دنیای فوتبال حرفه ای می شود و علاوه بر آن لیستی کامل از باشگاه های حرفه ای در قاره های آسیا ، اروپا و امریکا به همراه ورزشگاه ها به طور کامل در آن شبیه سازی می شوند . تریلر بازی PES 2014 را می توانید دریافت نمایید .

 

 

 

علی دانشگر بازدید : 37 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

با استفاده از ترینر بازی Prototype خواهید توانست تا مراحل این بازی مهیج را به راحتی به پایان برسانید . ترینر بازی Prototype امکانات و آیتم های متعددی را در اختیار شما خواهد گذاشت که قدرت تهاجمی و تدافعی شما را در بازی به حداکثر خواهد رساند . ترینر بازی Prototype مهمات نامحدود را در اختیار شما می گذارد که در بازی بسیار کارآمد بوده و بواسطه ی آن می توانید به راحتی با دشمنان درگیر شوید و آن ها را از میان بردارید . سلامتی نامحدود نیز از مهم ترین امکانات ترینر بازی Prototype می باشد که شما را از ضربات دشمنان مصون نگاه خواهد داشت . کشتن آسان نیز از دیگر ابزارهای ترینر بازی Prototype می باشد که در وقت شما صرفه جویی خواهد نمود . در این بازی پریدن و دویدن از ملزومات بازی می باشد که ترینر بازی Prototype این امکان را به شما خواهد داد که بیشتر از حد معمول بپرید و یا با سرعت بیشتری بدوید . همچنین ترینر بازی Prototype محدودیت زمانی را در بازی برای شما از میان خواهد برداشت تا مراحل را با تمرکز بیشتری هدر دهید . ترینر بازی Prototype را می توانید به صورت رایگان  دریافت نمایید .

 

 

.

علی دانشگر بازدید : 24 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Mass Effect 2 آیتم ها و امکانات متعددی را در اختیار شما خواهد گذاشت که به وسیله ی آن بتوانید به آسانی در بازی پیشروی نمایید و دشمنان خود را نابود سازید . سلامتی نامحدود اولین امکانی است که ترینر بازی Mass Effect 2 در اختیار شما می گذارد تا بتوانید از حملات دشمنانتان درامان بمانید و به نوعی قدرت تدافعی شما را نامحدود می نماید . سپر نامحدود در بازی شما را ضربات سنگین دشمنان مصون نگه می دارد که باعث راحتی شما در زمان هدف گیری و حمله به دشمنان خواهد شد که کاربردی ترین امکانات ترینر بازی Mass Effect 2 می باشد . استقامت نامحدود نیز از دیگر قابلیت های ترینر بازی Mass Effect 2 می باشد که باعث خواهد شد از لحاظ فیزیکی از حداکثر پایداری بهره ببرید و بتوانید با سرعت بیشتری در بازی پیشروی نمایید . همچنین به وسیله ی ترینر بازی Mass Effect 2 می توانید انواع امتیازات موجود در بازی را برای خود بالا برید و بدین ترتیب از آیتم های بیشتری استفاده نمایید . ترینر بازی Mass Effect 2 را می توانید دریافت نمایید .

 

 

.

علی دانشگر بازدید : 838 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Shogun 2 یک بازی استراتژیک بسیار محبوب می باشد که جنگ های قرن ۱۹ و امپراطوری ژاپن را روایت می کند اما شرکت سگا نسخه جدید این بازی را با عنوان Shogun 2 Total War Fall of the Samurai یا سقوط سامورایی عرضه نمود که در این بازی ۳۹ ارگان نظامی جدید ، سلاح های بسیار جدید و بهبود یافته ، ۱۰ نوع کشتی جنگی جدید ، مدل های جدید نقشه نبرد ، ۴ نوع سناریو تاریخی و مکانیزم های مبارزه جدید با بازی اضافه شده است که لذت انجام این بازی را دوچندان می نماید . از دیگر ویژگی های بازی Shogun 2 Total War Fall of the Samurai این است که تمام نسخه های جدید و آپدیت ها به همراه دی ال سی های عرضه شده این بازی در این نسخه اضافه شده است . ترینر بازی Shogun 2 Total War Fall of the Samurai را برای شما دوستان عزیز آماده نموده ایم که به دلیل محدودیت های زیاد موجود برای این بازی تنها نسخه پیش نمایش می باشند و شامل آیتم های محدودی خواهند بود می توان در بعضی از قسمت های بازی بسیار کاربردی باشند . ترینر بازی Shogun 2 Total War Fall of the Samurai را می توانید دریافت نمایید .

 

 

.

علی دانشگر بازدید : 32 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Thief یک بازی بسیار مهیج و اکشن اول شخص مخفی کاری می باشد که بالاخره خبرهای جدید از قسمت جدید از این بازی رسید و مشخص شد که این بازی قرار است برای کنسول PS4 و همینطور رایانه های شخصی منتشر شود . طبق گفته های سازندگان ، این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته می شود . پیش از این تصاویری از این بازی منتشر شده که توانست دوست داران این بازی را با بازی که در آینده رو به رو خواهند بود ، بیشتر آشنا نماید . شرکت سازنده این بازی یعنی Square Enix ، در سال های اخیر توانسته است موفقیت های بسیار بزرگی را با عرضه عناوین مختلف و بسیار محبوب بدست آورد و در نمایشگاه E3 امسال نیز عناوین بسیار زیادی را معرفی نموده و به نمایش همگان در آورده است همچنین این شرکت تریلر بازی Thief را نیز در این نمایشگاه منتشر نموده که می تواند اطلاعات بسیار مفیدی از جزییات محیط بازی ، کاراکتر و … در اختیار مشتاقان این بازی قرار دهد . تریلر بازی Thief را برای شما دوستان عزیز آماده نموده ایم که می توانید در ادامه مطلب از سایت گرند گیم ، مرجع بازی دریافت نمایید .

 

 

.

علی دانشگر بازدید : 26 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Tekken در سراسر جهان و به خصوص در کشور ایران طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است . این بازی در سبک مبارزه ای می باشد که شاید یکی از نزدیک ترین بازی ها به این بازی ، Street Fighter یا همان مبارزان خیابانی می باشد که البته Tekken به واسطه ی سابقه خود و محبوبیت بیشتر خود ، بسیار از این رقیب نه چندان قدرتمند پیشی گرفته است . یکی از ویژگی های بازی Tekken نسبت دیگر بازی های مشابه خود ایجاد یک شخصیت کامل با داستان سرگذشت این مبارزها که به هر یک از آن ها شخصیتی منحصر به فرد خود را داده است که حتی در ارستای این هدف برای این بازی انیمیشن های سینمایی زیادی تولید شده است که باید گفت دلیل اصلی بی رقیب شدن Tekken می باشد . بالاخره خبرهای جدید از قسمت جدید این بازی که باید با عنوان Tekken Revolution آن را بشناسیم منتشر شد و تریلر بازی Tekken Revolution نیز هم در ادامه این اخبار انتشار یافت که باعث شد اطلاعات کاملی از این بازی محبوب بدست آوریم که مهم ترین آن ها انتشار این بازی ، تنها برای کنسول PS3 بود . تریلر بازی Tekken Revolution شامل جزییاتی بسیار خوب از بازی ، شخصیت ها و … می باشد . تریلر بازی Tekken Revolution را می توانید  دریافت نمایید .

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دسترسی سریع

    موزیلا فایرفاکس
     
    گوگل كروم

    اینترنت اکسپلورر

    اینترنت دانلود منیجر 

    ویندوز مدیا پلر 

    نرم افزار فلش پلیر 

    مجموعه فونت های فارسی

    نرم افزار مدیریت درایو مجازی 

    نرم افزار فشرده سازی 

    مبدل انواع فرمت های تصویری
     
    نرم افزار KMplayer 

    آخرین نسخه مجموعه آفیس
     
    آخرین نسخه ویندوز 7
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 466
  • بازدید کلی : 9,907